وبلاگ

معرفی گوشی ارزان قیمت تا رنج قیمت 3 میلیون

معرفی چند گوشی تا رنج قیمت 3 میلیون

امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید گوشی‌هایی هستند که تا رنج ۳ میلیون قیمت داشته باشد. در واقع برخی از برندهای شناخته شده با تولید گوشی‌های اقتصادی و میان رده توانسته‌اند به نیاز کاربرانی که به دنبال خرید گوشی ارزان قیمت هستند پاسخ مثبت دهند.

معرفی چند گوشی تا رنج قیمت 3 میلیون

برند سامسونگ با ارائه گوشی ارزان قیمت سامسونگ گلکسی A03 نسخه 32 رم 3 و گوشی گلکسی A02 نسخه 64 رم 3 توانسته گوشی‌های قیمت مناسبی را برای کاربران ارائه دهد. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی چند گوشی تا رنج قیمت ۳ میلیون بپردازیم تا افرادی که به دنبال خرید گوشی‌های میان رده با قیمت مناسب هستند بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.

گلکسی A03s نسخه 32 رم 3

  • گلکسی A03s نسخه 32 رم 3

گوشی گلکسی A03s نسخه 32 رم 3 دارای نمایشگر شش و نیم اینچی است. این گوشی دارای طراحی ساده در عین حال شیک است. علاوه بر برای افرادی که قصد خرید گوشی در جهت استفاده روزمره و کارهای ساده را دارند یک گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود.

این گوشی به علت طراحی سه دوربینه اصلی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بر روی قاب جلویی گوشی قرار گرفته و باتری گوشی گلکسی A03s نسخه 32 رم 3 ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و شارژر گوشی ۱۵ واتی است.

علاوه بر این دارای حسگر اثر انگشت است که با دکمه پاور ادغام شده است. این گوشی دارای اندروید ۱۱ است و کیفیت ساخت بالایی دارد. در واقع ارگونومی بودن گوشی A03s موجب شده تا در دست گرفتن آن برای کاربران بسیار راحت باشد. این دستگاه در پنل جلو دارای صفحه نمایش کشیده است. همچنین در بالای دوربین سلفی دارای نوار باریکی است که محل قرارگیری بلندگوی مکالمه است. این دستگاه دارای صفحه نمایشی با لبه‌های صاف است.

بیشتر بخوانید:  بهترین ایرپاد گیمینگ

گوشی گلکسی A02 نسخه 64 رم 3

  • گوشی گلکسی A02 نسخه 64 رم 3

یکی دیگر از گوشی ارزان قیمت سامسونگ در رنج قیمت ۳ میلیون گوشی گلکسی A02 نسخه 64 رم 3 است. این گوشی دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسل و سلفی ۵ مگاپیکسلی است. علاوه بر این ظرفیت باتری آن مانند گوشی گلکسی A03s نسخه 32 رم 3 ۵۰۰۰ میلی آمپر است. در واقع شارژ دهی مناسبی یکی از قابلیت‌ها و مشخصات منحصر به فرد این گوشی به حساب می‌آید.

خریداران باید توجه داشته باشند که این مدل گوشی دارای حسگر اثر انگشت نیست. تعداد سیم کارت‌های گوشی گلکسی A02 نسخه 64 رم 3 دو سیم کارت است. همان‌طور که مشخص است دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت است. صفحه نمایش آن ۶ و نیم اینچی است و مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای است.

نوع باتری آن از نوع لیتیوم یونی است و دارای سیستم عامل اندروید 10 است. این گوشی برای انجام کارهای روزانه یک گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود. زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم دارای مشخصات مناسبی برای انجام کارهای روزمره است.

گوشی نوکیا C30

  • گوشی نوکیا C30

یکی از دیگر از گوشی ارزان قیمت و اقتصادی گوشی نوکیا C30 است. این مدل گوشی دارای صفحه نمایش ۶ و ۸۲ اینچ است. از دیگر مشخصات نوکیا C30 می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که دارای دوربین سری ۵ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی ۶۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد. از این رو کاربران زمانی که از آن استفاده کنند می‌توانند تا دو روز از آن بهره ببرند.

علاوه بر این گوشی دارای حسگر ۱۳ و ۱۲ مگاپیکسلی است. گوشی نوکیا C30 دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است. طراحی و کیفیت این گوشی بسیار بالا است. همچنین دارای بدنه تمام پلاستیکی است که در برابر خط و خش مقاومت بسیار بالایی دارد. کسانی که علاقه زیادی به گوشی‌هایی با ابعاد بزرگ دارند می‌توانند از این گوشی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:  آموزش حرفه‌ای تعویض بند ساعت هوشمند

این گوشی ابعاد بزرگ و بدنه قطور دارد. در واقع وزن آن ۲۳۷ گرم است. دوربین گوشی نوکیا C30 دایره شکل است که در زیر آن حسگر اثر انگشت مشاهده می‌شود. در انتهای قاب گوشی محل قرارگیری اسپیکر است. گوشی از دو سیم کارت و کارت حافظه استفاده می‌کند و در بالای آن دوربین سلفی قرار دارد.

گوشی شیائومی ردمی 9A

  • گوشی شیائومی ردمی 9A

اما گوشی 9A قیمت مناسب و مقرون به صرفه دارد. در واقع بازه قیمتی آن تا ۳ میلیون تومان است‌. یکی از بهترین گوشی که افراد تا رنج ۳ میلیون می‌خواهند انتخاب کنند گوشی 9A  است. این گوشی دارای یک دوربین تکی ۱۳ مگاپیکسل است. علاوه بر دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم دارد و نمایشگر ۶.۵۳ اینچ است.

در واقع این گوشی بهترین انتخاب برای انجام کارهای روزمره محسوب می‌شود. ظرفیت باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر است و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و اندروید آن ۱۰ است. این گوشی بدنه‌ای از پلاستیک موج دار دارد از این رو مانع از عرق کردن و لغزیدن  گوشی می‌شود. در نمای پشتی آن دوربین اصلی قرار دارد که در قسمت چپ قرار گرفته است.

با خرید گوشی سامسونگ صاحب یک صفحه نمایش با ابعاد بزرگ می شوید. لذا انجام بازی و دیدن فیلم را برای کاربران بسیار راحت‌تر می‌کند. علاوه بر این گوشی تصاویر را به وضوح بالا به نمایش می‌گذارد.

گوشی نوکیا C21

  • گوشی نوکیا C21

گوشی نوکیا C21 یکی دیگر از گوشی ارزان قیمت است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی است. همچنین برای افرادی مناسب است که با قیمت مناسب و مقرون به صرفه قصد خریداری گوشی هوشمند را دارند‌.

بیشتر بخوانید:  بهترین روش حذف اپل آیدی

لذا آن دسته از افرادی که برای انجام کارهای روزمره خود به دنبال یک گوشی هوشمند هستند می‌توانند گوشی نوکیا C21 را خریداری کنند. وضوح تصاویر در این گوشی بالا است. همچنین دارای سیستم‌عامل اندروید است. گوشی نوکیا C21 دارای پردازنده هشت هسته‌ای است و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و دارای ۳۲ حافظه داخلی است.

این گوشی دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و در قسمت پشتی آن دارای یک دوربین با حسگر ۸ مگاپیکسل و در قسمت جلوی آن دارای دوربین سلفی است که از حسگر ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. گوشی نوکیا C21 جزو گوشی‌های پایین رده با قیمت مناسب محسوب می‌شود. دارای سیستم ‌عامل اندروید 11 و کیفیت دوربین 8 مگاپیکسلی است.

نوکیا C20 نسخه 32 رم 2

  • نوکیا C20 نسخه 32 رم 2

نوکیا گوشی‌های میان‌ رده و اقتصادی با قیمت ارزان و مقرون به صرفه‌ای دارد. این گوشی ۱۹۱ گرم وزن دارد همچنین دارای صفحه نمایش با ابعاد ۶.۵۲ اینچ است. با استفاده از این گوشی که دارای ۳۰۰۰ میلی آمپر باتری است می‌شود کارهای ساده و معمولی انجام داد‌.

لذا آن دسته از افرادی که به دنبال گوشی هوشمند با کار کرد ساده هستند می‌توانند این گوشی که در رنج قیمت تا ۳ میلیون تومان است را خریداری کنند. دوربین اصلی نوکیا C20 کیفیت مناسبی دارد و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است. علاوه بر این دارای اندروید نسخه ۱۱ و کارت حافظه جانبی است.